zondag 16 november 2014

Lekker weg en weer terug

Het eerste weekend in november was voor het gezin. Met z'n 15e naar Duitsland voor een weekendje weg. De laatste week van oktober was ik naar de Quiltmidweek van het Quiltersgilde. O, wat lijkt dat al weer lang geleden. Maar ik bewaar wederom goed herinneringen aan die week. Mijn werkstuk ligt in de huiskamer en voor de tweede keer heb ik de blokken gewisseld. Ik zoek nog de beste verhouding.

 Deze zondag regent het en dat is dan zo'n dag om wat te knutselen en te lezen. Mijn 1e blok van Love of Needlework is af en ik ben er tevreden over. Het tweede blok lag gisteren in de brievenbus, dus ik weer verder.

Op de Nifelclub gaf Gerda een workshop ajourbreien. Mijn eerste proeflapje is af.

Afgelopen vrijdag kon ik in heel veel lappen stof ophalen voor de 'Lapjesgaard', die volgend jaar georganiseerd gaat worden. Namens de Vrouwen van Nu: Jet bedankt!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten