zondag 16 februari 2014

Handwerken en handwerkbeurs
In de planning stond voor zondag de handwerkbeurs in Zwolle. Ze gepland, zo gedaan. Dat betekende dat de 'randjes van deze week' en de toeren van de Crochet Along 2014 vóór zondag af moesten zijn. Ook dat is gelukt!
Op de beurs heb ik borduurstof gekocht voor de Tulipános SAL. Dat wordt een WIP. Verder heb ik mijn ogen uitgekeken naar al het garen, stof en materiaal dat te koop. De grappigste workshop die ik heb gezien is breien met je armen als breipennen. Het resultaat is een reep met grote lussen die als sjaal heel decoratief staat op bijvoorbeeld een effen trui. Op zondag betalen mannen geen entree voor de handwerkbeurs. Net als die van mij, vergezelde meer mannen hun vrouw of vriendin. Mannen zijn op zo'n beurs een extra paar ogen en weten snel de stand te vinden waar je toch nog even wilde kijken. Altijd handig!

Randje per week
CAL


Geen opmerkingen:

Een reactie posten