maandag 11 augustus 2014

Vakantie

Door omstandigheden zit er dit jaar geen kampeervakantie in. Maar niet getreurd, vorige week hebben we vier dagen  rond Appelscha gefietst. De week kon niet stuk, het weer was geweldig en de routes waren prachtig. Wat kun je heerlijk fietsen door en in de buurt van het Drents Friese Woud. Deze week gaan we om de dag een activiteit ondernemen en heb ik alle tijd voor mijn hobby 'handwerken'.
De SAL van Tulipan schiet al aardig op en bij de tv haak ik zo een stapeltje zeshoeken. 











Ik weet nog niet waar ik die voor ga gebruiken, maar zo haak ik mijn restjes katoen op.
Ik ben door hele oude uitgaven van Hobby journaal  gegaan en wat ik ooit (nog) wil maken, heb ik er uit gehaald. De rest ligt in de papierbak.
Mijn digitale hobby bibliotheek is op orde en wat zou ik graag met een aantal projectjes beginnen. In september start een haakclubje in Sneek en ik heb me aangemeld. Lijkt me heel gezellig om in en met een klein clubje ideeën en ervaringen uit te wisselen.
En eind oktober ga ik voor de 2e keer een weekje quilten. Dat brengt mij gelijk bij het nog afmaken van mijn quilt van vorige jaar! Niks nieuw projectje, eerst maar afmaken wat er ligt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten